niedziela, 20 czerwca 2010

Aukcja ale jaka :):)

Dzisiejsza aukcja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Dochód z aukcji wyniósł aż 2770 L$. Lindeny oczywiście powędrowały do dwóch skarbonek, które od tygodnia stoją na naszej oriońskiej scenie.
Łącznie w ciągu tygodnia, odkąd Orion przyłączył się do akcji pomocy dla powodzian w obu skarbonkach uzbieraliśmy 5420 L$. Przekroczyliśmy pierwsze 5 tysięcy, mam nadzieję, że do końca akcji czyli do 26 czerwca uzbieramy o wiele więcej.

Szczególne podziękowania należą się tym, którzy wzięli aktywny udział w naszej aukcji. Prawdziwym rekordzistą jest Forrd7 Polke, który wylicytował najwięcej przedmiotów na łączną sumę 1410 L$, Forrdzik jesteś wielki :):) dziękuję :). Zaraz za Forrdem najwięcej przedmiotów wylicytowała Alysse Sorbet. Bardzo aktywny udział w aukcji wzięli także: Radik Ibor, Gosi Inaka, Mac73 Warden i Roman Aura. Kochani jesteście wielcy i macie wielkie serca, bardzo Wam wszystkim dziękuję :):)

Chcialabym także podziękować darczyńcom, którzy podarowali ciekawe fanty na naszą aukcję, a są to: Alysse Sorbet, Forrd7 Polke, Natan Strzelecki, Aga Bluebird i Ina Carpaccio, czyli moja skromna osoba ;). Bez Was ta aukcja by się nie odbyła, dziękuję Wam serdecznie :).

Sobie samej mogę podziękować za to, że odważyłam się tę aukcję poprowadzić. Bałam się bardzo, że coś nie wyjdzie, bo nigdy wcześniej nie robiłam nic podobnego. Ale chyba się udało:). Warto było, choćby po to, by przekonać się, że ludki w Second Life mają wielkie serca i że razem można sporo zdziałać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz